Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2006 20:12 - Времевата дезориентация
Автор: evelina Категория: Забавление   
Прочетен: 899 Коментари: 0 Гласове:
0



Не знам как е с вас,но на мен  често ми се случва да си мился че е 9 сутринта,а то отдавна да е 11 ; или обратно - мисля си, че е 9 вечерта а то още 8 няма.
Разбира се, това не се случва само с тези часове, но мисля, че принципът на часовата/времевата десориентация стана ясен.
Като възможно обяснение ми се струва, че може да бъде посочено преминаването от лятно часово време към зимно.Интересно е дали организмът ни интуитивно усеща тази смяна,сещате се, нещо като биологичен часовник,или това е проста липса на ясна представа за времето.
Това състояние изглежда може да продължи много дълго време, а това не е особено приятно.
Предполагам че няма медицинска диагноза "времева дезориентация", но това не означава , че няма проблем,нали.Предполагам също и,че не съм само аз, която от време на време не може да се ориентира кое "време" е точно.
От друга страна защо трябва да се чудим над този проблем, та нали за това хората са измислили часовника с всичките му стрелкички, цифрички и т.н.т. Даже песничка за часовника има: "На стена часовник трака с весели стрелчици....." 
Търсейки решението на проблема, стигнах до извода, че..........по-често трябва да си гледам часовника. Моля направете го и Вие, защото някак си е добре да бъдеш ориентиран  в напълно дезориентиран свят.


Тагове:   дезориентация,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evelina
Категория: Забавление
Прочетен: 28174
Постинги: 10
Коментари: 8
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930